Nyår

Nyårs festen blir hos oss i år.
Så nu måste jag hitta en duk :) vill inte ha med julmotiv på :)
en svart vanlig duk hade funkat utmärkt
Tulpanerna står på bordet så det är klart :)
Ska ner på Hemtex i morgon och handla lite.



Den dukningen hade passat kanon hos oss :)
Mor min har det porslinet, men hinner inte till Älmhult hem till henne o hämta det innan nyår...
Det tål inte häller diskmaskin så det hade blivit lite jobbigt :)
men läckert är det i alla fall.

Fick i allafall tag på en svart klänning nu på H&M till nyår.
Försökte trycka i mig i de vanliga storlekarna men ick tyvärr inse att det var på mamma avdelningen som jag tillhörde ;)
Men tänkte att om man har en vid rak klänning borde det gå bra, men det såg så komiskt ut så jag fick ge mig.
Svarta strumpbyxor hittade jag oxå och lite nytt bling bling

Nej nu är det en timme kvar tills vi ska bowla så jag får väl slänga mig i duschen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

vad kul! Hoppas ni får det trevligt.. =) själv ska man sitta och vänta till mattias kommer hem vid tolvtiden. Han slutar halv tolv.. haha

2009-12-29 @ 20:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0