Nej nu i kväll blir det

Blev ingen bio igår...
Så surt, hade betalat biljetterna redan och så fick man i stället betala 300kr + nya biljetter till idag
Så nu hoppas jag innerligt att filmen är bra. :D

Idag har vi varit på Stoby måleri och kollat på tapeter till huset. 
Hittade världens sötaste tapeter till lilla Majs rum.



Det blir den rosa tapeten i barnrummet i bilden ovan.
Vill ha tapeten med stjärnorna som fondvägg med den rosa vita randiga som är i bilden under den med stjärnorna. 
Jag hoppas att det kan bli bra. 
väldigt flickigt i alla fall. :)
får väl ta blått ifall det mot förmodan blir en pojke :)

Tapeten Ramona (NW)

Funderar på att ha den randiga som fondvägg i vardagsrummet som gränsar mot köket 
finns i färgsättningarna brun/blå som är snygg. 

Helst av allt skulle jag vilja ha Mullberry tapeten men den kostar 1.799:- per rulle! (dom räknade med att vi behövde 8 rullar ungefär till de två skärmväggarna...)
Svin dyrt, men riktigt snygg.
 
 
Nej nu ska jag väcka min hjärtesnutte så ska vi på bio och se AVATAR igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0