Julklapps tips?

Jupp jupp huset är nu äntligen vårt!
Blir färdig byggt någonstans i mitten av maj 2010.
Så nu letar jag efter snygga dusch hörnor då vi inte ville ha ett badkar så ville jag gärna ha ett eget då Älvsbyhus alternativ inte var så snygga... Hmm jätte svårt. jag kommer hela tiden in på de jätte lyxiga där en blandare kostar 11.000. vilket är Way över vår prisklass :)



Men visst är den läcker?
Undra vad Dusch hörnan som hör till kostar :S
Har dock hittat en billig som är snygg så ska bara visa den för Johan och se vad han tycker...

DUSCHHÖRN Rundad 90x90 SVART

Hmm håller även på med ett mail till far, då han hade 0 ideér till julklappar.
Är det bara jag eller blir det svårare och svårare med åren att lista ut vad man vill ha?
jag kommer verkligen inte på något.
Jo en Baby Björn Bärsele.
Det räcker gott och väl. :)
Men han vill ju ha lite olika alternativ.
vilket jag inte har några som helst önskningar eller ideér.
Räcker väl med att vi blir bjudna på god julmat, julmust och trevligt sällskap?
Varför ska man stressa och slänga ut pengar på en massa pressenter.
Visst det finns enormt mycket jag igentligen vill ha och som jag behöver men det finns alltid en prisslapp och jag tycker att man behöver inte ha en massa julklappar när man är så pass gammal.
Jag säger som far min, något litet för max 50:- blir bra :D

Någon mer än jag som känner att det ofta går iöverkant under julen?
Man ska ge det bästa, det dyraste och absolut en pressent som är svår att få tag i, något som inte finns för allmänheten på marknaden?
Räcker det inte med att man ger varandra en trevlig kväll?

Usch jag börjar bli gammal märker jag :D

Stackars Johan han kommer att få en sååå tråkig Julklapp.
han klagar alltid på sin kudde, han köper nya på IKEA titt som tätt men han tycker att dom blir sumpiga snabbt.
Så nu ska han få en riktig kudde, inte en Ikea skit utan en ordentlig och riktig kudde.
Låter det som världens sämsta julklapp?
vi har satt ett tak på hur mycket våra julklappar till varandra får kosta, Dvs max 400:-
Så en kudde för det priset borde ju vara hur bra som helst, den kan han ju inte ligga sönder :)
Men det är som sagt världens tråkigaste julklapp.
Men jag kommer inte på något annat och han är i behov av en ny kudde.
Jag behöver Hjälp. någon annan som har ett bättre förslag?

Så om ni känner Johan - Håll tyst om mitt dåliga Julklapps förslag :)


Nej nu ska jag ta hand om tvätten...


Kommentarer
Postat av: Sandra S

Jag har köpt 6 par kalsonger till min sambo :) kanske inte heller så roligt men han önskade sig det och han behöver VERKLIGEN de Hihi kram

2009-12-08 @ 12:13:52
Postat av: Medin

Haha jag slängde alla Johans kallingar för nån månadsen och köpte nya till honom. Killar inser inte att det behövs nya när man kan se igenom dom :D

Men kallingar är ju en bra julklapp. Behövs alltid och det är tråkigt att slänga ut pengar på det själv :)

2009-12-08 @ 12:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0