Jul i Göteborg.

Var denna julafton i Götet och firade med hela tjocka släckten Medin. Trevligt värre... :D



Som sakt, vi är många i denna lilla Släckten Medin på Julafton.
Inte så konstigt att det tar 3 timmar att öppna julklapparna :D



Käre Broder Oscar



Jag och hjärtat myser efter en gooood men mäktigt julbord.



Den äldsta Kurren Micke, fars sambo och hennes dotter.



Tuppen i Medin släckten provar sin nya julklapp. Far min har en förmåga att vara snygg i allt :D



Micke i sin bajs mössa



Den yngre kurren Magnus i sin bajs mössa med bajs :D




Och så här löpte denna afton långt in på natten.
Jag och Johan fick pengar, pressentkort, lampa, ljusstakar, såsslevar, Pappas egna Whiskey m.m
Så mer än nöjda får man ju lov att vara :D
Så ett babygym från BRIO köpte vi för pengarna vi fick... :D







Så i morgon (Söndag) ska vi till Andreas, Frida och lilla söta Algot på fika.
Måste ju se hur deras nya lya ser ut :D

Sen blir det även mys med min underbara på bio då vi ska se Avatar...


Kommentarer
Postat av: johanna

vilken snygg lampa..

Vi ska se avatar på måndag..=)

2009-12-26 @ 20:20:58
Postat av: Medin

Ahh då ska jag berätta hur den slutar i kväll för er :D :D tack tack mee like the lampa a lot :)

2009-12-27 @ 13:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0