inredning

Har idag fått hem prover på tapeter och våtmatta (till badrummet + tvättstugan)
Så idag ska här väljas och vrakas...
Har fastnat för en fondväg som är bredrandig, i altv färger vitt och svart. Men vi får väl se vad Herr Persson säger. han ska ju trots allt bo där oxå :)

Så blir det klinkers i hallen och ovanför arbetsbänken i köket.
Så vår kontakt på Älvsbyhus sa att huset antagligen kommer till mars, sedan är det en byggtid på 5-7 veckor så i maj månad kan vi nog räkna med att flytta in i vårt "lilla" hus :)
Sååå spännande...



Ahh har snackat med Katolska kyrkan idag igen...
fattar typ nada...
jag behöver tydligen inte konvertera till deras församling, bara min sambo är med, vilket han är.
Men båda gudföräldrarna måste vara katoliker...
Så där har vi ett stort problem, antar att det inte är så populärt att fråga min lillebror om
 han vill bli katolik.
Han om någon struntar nog i religion :D
Så om någon är katolik och känner sig manad till att bli en av gudföräldrarna så kontakta gärna mig :D
Annars får vi ha dopvittne i stället.

Det hade varit sååå mycket enklare om vi hade gjort som jag ville:
Inget Dop!
Idag händer det inte så mycket mer, ska sticka färdigt min halsduk hade jag tänkt.
Hjärtat ska träna i kväll så det blir TV-spel för min del :D
Har blivit beroeende...

Usch nu kurrar min "lilla" mage...
Nu blir det dax för Bacon röra med purjulök, vitlök och färsk pasta...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0