I natt var första gången...

Som jag kl 04.48 gick upp och åt 2 mackor och ett glas O'boy :D
Har aldrig orkat gå upp innan för lite mat men Ohhh jävlar va hungrig jag var.
trots att vi åt mackor vid 10 tiden när johan kom hem :)

Idag kommer mor hit. vi ska väl gå och kolla i affärer antar jag som vanligt :)
Hon är märklig ibland, under min graviditet har jag inte fått göra något för henne.
Har vi varit och handlat då har jag inte fått bära en kasse med lite mjölk och bröd i.
Men igår nämde jag att jag har börjat bli trött och anfådd, eller mer tungandad.
Som är normalt i slutet av graviditeten.
jag springer ju och bär runt på 10 extra kg och 50% mer blod i kroppen så det är ju självklart att man blir trött.
Samt då att jag har börjat få vätskesamling och svulnader i fötterna om jag går en längre bit.
Då Då tycker hon att jag ska börja träna...
Ut och spring ungefär...
Visst får man inte sluta med att gå ut och gå men att börja träna nu är kanske inte idealet.
Ni förstår, min käre mor har börjat träna och slutat röka för 511 gången detta året. men det är jätte bra att hon inte ger upp utan fortsätter att försöka sluta.



Lilla Elliottan har åkt på stryk igen, denna gången ett otäckt sår på svansen.
hon har fått en stor stor sårskorpa, men har inga problem med att man rör svansen så jag hoppas att jag slipper vetrinär denna gången. Kokar upp vatten och en massa salt och strycker över ifall ifall.
Att hon aldrig lär sig :)

Nej nu måste jag bädda sängen, mor kommer snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0