I morgon gott folk...

... får ni klara er utan denna bloggen :)
ska nämligen hem till mor och åka upp till växjö och shoppa julklappar
samt gå på Kosta Boda outleten.
Ska flörta med Johan lite, då jag hörde att dom sålde mycket barnkläder från polarn o pyret...

Det är något seriöst fel på Elliot både idag och igår. Så fort jag sätter på TVn eller sterion så skakar hon som fasen på huvudet.
Öronen är rena och fina och luktar inte illa.
Så Skabb eller loppor som var första tanken är det ju inte.
Sen blir hon sååå enormt förbannad, fräser och spottar. vilket hon ALDRIG har gjort innan.
Ni som känner henne vet att man kan göra vad som helst utan att hon reagerar.
man kan bära henne slänga runt med henne (inte för att vi gör det) men hon är världens snällaste.
Förutom nu... Hmmm
Öron inflamation låter väldigt orimligt...

nej nu ska jag gå och skita ner tröjan lite
- jag ska gå och äta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0