Gudmor efterlyses...

Har börjat diskutera vilka Gudföräldrar vi ska ha till lilla "sparkarn"
Hade först tängt fråga min lillebror men då Katolska Kyrkan inte tillåter att det är två män som är gudföräldrar utan en man och en kvinna ska det tydligen vara.
Då jag inte har någon kvinna i min släkt som jag känner att jag har förtroeende eller en vettig relation med så efterlyser jag nu efter en Gudmor.
Jag skulle gärna vilja ha någon från släkten men det verkar ju omöjligt :)

Dock har jag ett förslag en gammal vän sedan ur minners tider, vi har nog kännt varandra sedan vi var 3 - 4 år
och vi vet alltid var vi har varandra och hon ser jag nästan som släkt :)
ska bara fråga först. om hon inte känner sig manad så är det fritt fram för förslag :)

Jag personligen tycker att det är Väldigt fel att döpa sina barn!
Det är fel att bli född in i en religion, det valet ska man få göra om man vill konformeras.
Men den diskutionen förlorade jag mot Johan då han känner väldigt stark för att hon ska döpas.
Hatar att man måste respektera ;) hehe
Dock har jag sakt att om jag ska gifta mig så ska det absolut inte vara i en kyrka och inte med nån präst.
Man kan ju ha en vän som viger en.
Och där förlorade Johan den diskutionen :D
Nej gott folk jag har inga planer på att gifta mig än :)


Kollade på Ida Langs resedagbok och blev deprimerad.
Hon är just nu på Kuba och ska över till Costa Rica.
jag vill till Kuba, fy fasen va vackert där var.
ska visa bilderna för Johan så kommer han att börja planera en resa :)
nej men man blir verkligen avis på henne när man ser bilderna.


På onsdag fyller min käre vän år!
Då hon även har sin bröllopsdag om jag inte minns fel.
eller hade hon den den 11 dec (då Elliot fyller 3 år)
Så glöm inte gratta Sandra Jaklin :) :) :)



Kommentarer
Postat av: sandra

Va sööööööt du är!!!!

2009-12-08 @ 21:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0