*gäsp*

Är sååå sinnes sjukt trött nu.
Sova kan jag inte, då ryggen tar död på mig.
Kan inte fatta dom som skaffar silikon pattar, jag klagar och har ont redan efter en storleks ökning. tänk dom som går från en A eller B kupa till en DD... Fy fan stackars ryggar :)

På lördag ska vi fira Jul hos min käre mor.
God jula mat och julmust kommer det att bli.




Haha jag ser ut som en bovling kägla i min vinter jacka :D
Svårt att se normal ut med ett ton kläder och jätte mage :D

Har börjat dricka vatten som fasen,
drack 3 liter igår från streamern.
Så kommer  hjärtat hem och säger:
- Hmm låter som diabetes.
Skönt att man testade sig för diabetes i måndes.
jag hade normala värden så det kan man utesluta, är väl en gravid sak antagligen.



Jul snö på vår uppfart.
grannen har till och med tänt i fönstret :D
Är alltid mörkt på vår gata trots att vi bor i centrala Hässleholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0