FredagsMys...

Idag har jag haft riktigt FredagsMys...
vaknade vid halv 8 och duschade, hårinpackning...
Somnade efter frukost på soffan.
sedan in till stan och handla dom sista julklapparna
sedan hem och fixa naglarna, ansiktsmask , fotbad.
sedan sova på soffan
Nu - Julmust :)



Idag kom kläderna från H&M så jag ska ner på stan och hämta dom snart.
Fattar inte varför jag inte gick in på H&M och köpte dom i stället :) efterklok

Idag kom även vårt Huskontrakt...
Så nu finns det i vår lilla "HusPärm"
där även alla ritningar, planer och sånt finns...

Idag Är det Idol final.
Hoppas att Calle vinner men jag tror att Erik ligger bättre till.
Men sedan så gör det inte så mycket vem som vinner, tror starkt på att calle kommer fram ändå
och han ska inte ha en "färdig" skiva, han ska göra lite bluse och rock för att bli som bäst :)
Men jag kommer ändå att lägga en röst på honom i kväll.

På menyn i kväll är det hämte pizza :)

Usch är inte sugen på att skriva idag :)

Trevlig helg gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0