Förvärkar...

ajajajaj inte kul...
Fick några igår kväll oxå.
Så idag blir det att slappa och ta det lugnt, och bara vila.
Läsa färdigt boken "Så länge vi båda andas"
Käka nybakade lussebullar och dricka varmchoklad med vispgrädde.



Lilla Elliot ligger och myser just nu så här i soffan...
Blev lite inspirerad av henne så jag lägger väl mitt huvud på hennes mage och kuttrar ihop som vi brukar göra :)

Insåg igår att nu är man nog fan förbrukad...
det är bara att inse att jag kommer aldrig få något nobelpris.
Jag kommer aldrig att skriva en bästsäljande bok.
Jag kommer aldrig att få vara med på Ellen DeGeners Show.
Jag kommer aldrig att gifta mig med en kändis.
Jag kommer aldrig att se ut som jag gör nu.
Jag kommer aldrig att bli världskänd som Micheal Jackson
Jag kommer aldrig att stå på samma scen som Kiss
jag kommer aldrig att möta en vampyr
jag skulle aldrig överleva en zombie attak.
jag kommer aldrig att bli yngre än vad jag är nu.
jag kommer aldrig att få dricka en öl med JD, Turk, Elliot, Carla och Dr Cox från Scrubs.
jag kommer aldrig hitta en försvunnen skatt.
jag kommer aldrig att få en av huvudrollen i Smallville
jag kommer aldrig att få veta om vi är ensamma i universum.
jag kommer aldrig att förstå vad Elliot säger till mig.
jag kommer aldrig att lösa mordet på Palme.

Finns så mycket som jag aldrig kommer att göra...
Tror att jag har en form av livskris.
Har väl fått johan 30 års kris då han aldrig fick någon...

aja nu ska jag lägga mig på soffan och sova bort en timme som jag aldrig kommer att få tillbaka


Kommentarer
Postat av: Karin

Självklart kommer du skriva en bästsäljarbok! livet är inte över för att man är vad? 23? :) Kram

2009-12-03 @ 18:02:45
Postat av: Medin

haha nee klart det inte är. men jag har ingen tallang för att skriva. stavar som en kratta :D :D :D

2009-12-04 @ 21:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0