Farmors limpa

I morgon bitti ska här bakas bröd.
Blir det klassiska familjereceptet från farmors syster, därav namnet farmors limpa.
Hade tängt att ha med det nu i jul till de olika som vi ska fira hos och ge bort.
Kan vara roligare än en blomma.
Men ska ändå ut i skogen och rycka upp en liten mini julgran och ha med mig i en vas till kusinerna :)



Nu har hjärtegrynet lite semester, han börjar jobba den 4:e så nu ska vi bara ta det lugnt.
Och mysa massor då han har jobbat som en galning de senaste veckorna :)
♥♥♥



Ahh i kväll är det en sådan kväll som är såå tråkig.
Inget bra på TV
man är igentligen inte alls sugen på att slappa i soffan och glo
det är kallt ute och snöar som bara den

Igentligen vill jag bara lägga mig ner och läsa i min bok.
men då sitter Johan och suckar och har så tråkigt och ska snacka mitt i allt.

Så frågan nu är ju:
Vad finns det att göra när man inte har något att göra?

Sånn intligent fråga :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0